Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 28 iulie 2010

CEAI PENTRU RINICHI

“de rinichi”, dar asa-i spune lumea… Am mostenit de la tata multe lucruri, bune si rele, dar si niste rinichi care produc pietre.

Pentru cei care au avut pietre la rinichi, nu trebuie sa descriu durerile. Sînt foarte sus pe o scara a intensitatii.

Stiti cum se spune: “Domnul cerceteaza inima si rarunchii”. Eu am probleme si cu una si cu ceilalti :)

    Psalmi 26:2 Cerceteaza-ma, Doamne, încearca-ma, trece-mi prin cuptorul de foc rinichii si inima!

    Ieremia 17:10 „Eu, Domnul, cercetez inima, si cerc rinichii, ca sa rasplatesc fiecaruia dupa purtare lui, dupa rodul faptelor lui.”

    Ieremia 20:12 Si acum, Doamne, Dumnezeul ostirilor, care încerci pe cel neprihanit, care patrunzi rinichii si inimile, fa-ma sa vad razbunarea Ta împotriva lor! Caci Tie îmi încredintez pricina.

    Iov 16:13 Sagetile Lui ma înconjura de toate partile; îmi strapunge rinichii fara mila, îmi varsa fierea pe pamânt (asta-i culmea, sa ai criza de fiere si de rinichi în acelasi timp)

    Apocalipsa 2:23 Voi lovi cu moartea pe copiii ei. Si toate Bisericile vor cunoaste ca „Eu Sunt Cel ce cercetez rinichii si inima”: si voi rasplati fiecaruia din voi dupa faptele lui.

Oricum am platit o parte din pacate aici pe pamînt :) Dupa cîteva crize mi-a venit o idee. Sa apelez la “leacuri babesti”.

sursa-foto-1-md-kleric.jpg

M-am dus la un plafar si, dupa ce m-am uitat la toate plantele bune pentru cercetat “rarunchii”

Am luat toate ceaiurile, le-am pus într-un lighean, le-am amestecat (e o gramada de praf, daca aveti alergie, puneti o cîrpa la gura si nas) si apoi le-am pus într-un borcan de sticla.

În fiecare zi, pentru o perioada, am baut si eu si Natalia cîte doi litri de ceai în fiecare zi. Nu-i bine sa bei tot timpul, ca ceaiurile scot fierul din organism.

Pentru fiecare litru cîte un pumn de ceai.

Neaparat infuzie NU DECOCT.

Ceaiurile trebuie cumparate de la firme bune. Sa fie bine pastrate.

Iata lista:

    Salvia, un anestezic extraordinar.

    REnal L, un ceai combinat din mai multe plante, se gaseste exact sub denumirea asta.

    Soc, la fel ca Salvia, da o aroma excelenta ceaiului. Socul elimina apa din tesuturi, este un foarte bun diuretic.

    Muguri de pin, o aroma excelenta

    Diurosept, ceai combinat la fel ca Renal L.

    Codite de cirese, dar uitati-va la felul în care au fost uscate

    Matase de porumb (dar sa fie deja taiata fin). Daca nu este taiata, înainte de a o pune în combinatie, taiati-o marunt cu foarfeca.

    Coada Calului

    Coada Soricelului

    Teci,

    Cicoare.

    Sunatoare, se poate adauga dupa gust

    Mai sînt cîteva plante, dar nu esentiale, alea-s secret ….

Beti, beti, beti…. pietrele se vor topi si se vor elimina destul de usor…. Nu îl îndulciti! Deloc!

Nu-i chiar asa de rau, mai rele sînt durerile.

Dar, atentie, daca sînt prea mari… s-ar putea sa se deplaseze si sa înceapa dureri. Beti si în criza, chiar daca vomitati ca pe vapor.

Atunci consultati medicul, sa nu cumva sa va blocati vreu uretra, Doamne fereste!

Pîna acum n-am patit cu nimeni. Toti au fost foarte multumiti. Chiar si cei mai sceptici, dupa ce au baut din acest ceai si au scapat de dureri, au tot facut reclama la unii si la altii si bucataria noastra s-a transformat în fabrica de ceai.

Puteam sa facem bani seriosi :) , dar, pentru ca oricum prietenii îmi spun ca sînt un om de afaceri ratat, dau patentul tuturor pe gratis…

Fratilor, scapati de bisturiu si de durerile “facerii”.

Leacuri babesti…. Cele mai bune!



Traieste fiecare zi, ca si cum ar fi ultima. Apoi intr-o buna zi asa se va si intimpla.



 Fara Dumnezeu omul ramâne un biet animal rational si vorbitor, care vine de nicaieri si merge spre nicaieri. ”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog

Lista mea de bloguri

Postări populare