Faceți căutări pe acest blog

vineri, 3 decembrie 2010

Reţetă tibetană cu usturoi



Această reţetă este veche de 5000 de ani şi este recomandată în vindecarea unor tumori, prevenirea infarctului miocardic şi prevenirea unor boli de stomac, precum ulcerul. În acelaşi timp, organismul este purificat de depuneri adipoase, se îmbunătăţeşte metabolismul, vasele sanguine devin elastice, creşte acuitatea vizuală, este prevenită ateroscleroza, cardiopatia ischemică, paralizia şi apariţia diferitelor tumori.

Pentru prepararea remediului, se spală şi se curăţă foarte bine 350 g de usturoi, apoi se pisează mărunt într-o piuă de lemn. După ce usturoiul este bine pisat, se iau cu o linguriţă 200 g din această compoziţie (partea mai suculentă) şi se introduce într-un vas ce conţine 200 ml alcool rafinat de 96E. Vasul se închide ermetic şi se ţine la rece, timp de 10 zile. Se strecoară maceratul prin tifon, se pune într-o sticlă bine închisă şi se mai ţine încă 3 zile. Pentru administrare, într-un pahar în care s-au pus 50 ml lapte rece, fiert în prealabil, se adaugă un număr anume de picături de suc de usturoi şi se bea cu 15 minute înaintea fiecărei mese.

Tratamentul se face timp de 11 zile, astfel: în prima zi se iau 2 picături dimineaţa, 2 la prânz şi 2 seara; a doua zi se iau 4 picături dimineaţa, 5 la prânz şi 6 seara; a treia zi se iau 7 picături dimineaţa, 8 la prânz şi 9 seara; în a patra zi se iau 10 picături dimineaţa, 11 la prânz şi 12 seara; în a cincea zi se iau 13 picături dimineaţa, 14 la prânz şi 15 seara. Începând cu a şasea zi, picăturile se iau descrescător: 15 picături dimineaţa, 14 la prânz şi 13 seara; în a şaptea zi se iau 12 picături dimineaţa, 11 la prânz şi 10 seara; în a opta zi se iau 9 picături dimineaţa, 8 la prânz şi 7 seara; în ziua a noua se iau 6 picături dimineaţa, 5 la prânz şi 4 seara; în ziua a zecea se iau 3 picături dimineaţa, 2 la prânz şi 1 seara. În ziua 11 se ia doza cea mai importantă, o doză de şoc, cu 25 de picături dimineaţa, 25 la prânz şi 25 seara.

Un lucru foarte important menţionat în reţetă este că tratamentul nu se poate repeta decât la 6 ani.
http://www.evenimentul.ro/articol/reteta-tibet...




Un comentariu:

  1. Sunt o persoana cu varsta de 55 de ani si am fost diagnosticat cu diabet tip2 de vreo 4 ani.Am fost, si inca mai sunt,
    obez (la 1,70m am atins si 100 de Kg), diagnosticat de asemenea, cu hipertensiune gr.1.
    Atunci cand mi s-a eliberat prima reteta (1 pastila de Siofor pe zi) si am fost tratat ca un colet la posta,
    am inteles ca trebue sa ma doctoricesc singur.Eram destul de "morcovit" si am facut din internet prietenul meu cel mai bun
    pentru ca, numai acolo, am gasit toate informatiile ce ma interesau.
    Asa ca, m-am incapatanat sa nu iau medicamentul prescris si mi-am facut propria dieta, pe care nu pot spune
    c-am urmat-o cu consecventa decat vreo doua luni si jumatate.Glicemia mi-a mai scazut putin, s-a mentinut apoi si
    am pierdut in greutate vreo 9 Kg in acest timp.M-am monitorizat permanent si am observat importanta dietei.
    Dar cum viata nu-ti ofera numai bucurii, m-am trezit somer si cu tot ce rezulta din aceasta: neintelegeri in familie etc.
    Stresul a crescut si inca se mentine la un nivel ridicat.
    Glicemia era inca destul de mare (spre 170mg/dl, uneori mai mare) si hipertensiunea de 14/10 se manifesta din ce in ce mai des.
    Incepind de anul trecut, 2011,am hotarat ca trebuie sa ma apropii mai mult de Dumnezeu si am tinut postul Craciunului cat am
    putut de bine.De la sfarsitul lui martie, anul acesta, am gasit aceasta reteta si m-am gandit ca n-are ce rau sa-mi faca si
    chiar am crezut in aceasta. Stiam cat de bun este usturoiul pe care-l apreciez foarte mult, consumandu-l oricand cu placere.
    Am renuntat total la cafea si am inceput sa fac si 20-30 de minute exercitii fizice simple pe care si acum, le practic de 2-3 ori
    pe sapatamana, alaturi de mersul pe jos distante destul de mari.
    Acum cand va scriu, mi-am facut analizele si va pot spune ca am o glicemie de 108 mg/dl, tensiunea 12/8,3 colesterolul seric 223,
    trigliceridele la 232 si am ajuns la 87 de kg (inca mai sunt obez!).Evident ca sunt fericit; am acum si o vorba: daca e sa mor
    acum, macar sa mor sanatos!
    Probabil ca, dupa postul Craciunului, voi atinge 85 de Kg, cat mi-am propus anul acesta.
    Dar sa continui cu reteta tibetana: am aplicat-o ad litteram si inca mai am de luat picaturi, chiar daca de vreo 3 luni,
    le iau doar dimineata, dupa ce beau o cana de apa fierbinte pe stomacul gol.Cum mai uitam sa le iau inainte de masa, iau acum 3
    pipete pline, adica cat poate retine pipeta apasand-o bine (vreo 65-70 de picaturi in total, cred).S-a intamplat de cateva ori sa
    nu pot lua picaturile chiar si o saptamana.Cred ca voi continua cu acest tratament toata viata.
    De ce? Pentru ca sunt convins ca usturoiul nu-ti poate face nici un rau si nici cele 2-3 grame de alcool cu care-l iei zilnic.
    Daca e sa am o concluzie, iat-o: Dumnezeu a creat si usturoiul de care trebuie sa ne bucuram, si numai lui trebuie sa-i multumim
    pentru aceasta.Tot El m-a ajutat sa gasesc aceasta reteta, dandu-mi gandurile cele mai bune, dar si incapatanarea de nu lua
    intotdeauna de bun ce-ti spune un doctor, oricat de bine intentionat ar fi.
    Despre alte amanunte scrieti-mi, daca vreti, pe gtiasi@yahoo.com, adresandu-va lui Titel.Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog

Lista mea de bloguri

Postări populare