Faceți căutări pe acest blog

joi, 8 noiembrie 2012

"Cum se tratează în mod naturist urciorul la ochi?”



(Răspuns pentru N. S. - Bucureşti, F. AS nr. 407)

Se culege rostopască proaspătă, care se găseşte peste tot. Se spală, se presează prin tifon, şi picăturile stoarse se trag într-o pipetă sau seringă de unică folo­sinţă. După ce se spală ochii cu ceai de muşeţel se pun pe urcior 2 picături de rostopască, cu un beţişor de vată. Această intervenţie se face dimineaţa şi seara.
AURA VASILACHE - Piatra Neamţ

"Ştie cineva un tratament naturist pentru herpes labial recidivant?”
(Răspuns pentru ANDRA, F. AS nr. 403)

Referitor la problema pe care o ai, herpes labial, te in­formez că există în farmaciile noastre un medica­ment excepţional, românesc, Rodilemid (sub formă de fiole). Citeşte cu atenţie prospectul pentru indicaţia herpes.
MIOARA - Sinaia

"Mi s-a depistat bacteria Helicobacter Pylori”

Eu am suferit de ulcer duodenal şi în anul 1996 am suportat prima operaţie, a doua operaţie de ulcer cu hemoragie internă a avut loc pe 1 iunie 1999. Aveam du­reri fantastice şi mergând la un centru medical din Timişoara, mi-am făcut analizele de sânge, unde mi s-a descoperit Helicobacter pylori. Am făcut tratamentul următor: * Omez sau Omeprazol - capsule de 10 mg, 20 mg. * Controloc, tablete acido-rezistente, în fla­coane. * Helicocin, sub formă de comprimate rotunde şi ovale. Toate sunt indicate în boala ulceroasă gastro-duo­denală şi gastrită cronică activă. Doza: zilnic 3x1 comprimat rotund, 3x1 comprimat oval. Se îngurgi­tează cu apă sau ceai, în nici un caz cu alcool, pe o du­rată de 12 zile, în timpul sau în afara meselor.
Atenţie! Pe blister este marcat cu divizarea timpu­lui, dimineaţa, prânz, seara. Eu am repetat o doză du­blă, după un interval de o lună, şi analiza de laborator mi-a confirmat "negativ”. Cu stimă,
ION STOICA - Timişoara
CITITI MAI MULTE AICI..
http://www.formula-as.ro/2012/1036/cititorii-raspund-49/cum-se-trateaza-in-mod-naturist-urciorul-la-ochi-15527

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog

Lista mea de bloguri

Postări populare