Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 9 ianuarie 2013

Dr. Dana Miricioiu: “Vrei sprâncene perfecte? Iată cum le poţi obţine!”



Machiajului semipermanent prin micropigmentare pune în valoare trăsăturile frumoase şi le corectează pe cele de care suntem mai puţin multumiţi! Putem scăpa de grija machiajului zilnic al sprâncenelor, pentru o perioadă mai lungă de timp.
de Dr. Dana Miricioiu, 09 Ianuarie 2013
  • Dr. Dana Miricioiu si-a repigmentat sprancenele!
    Sursa Foto: ClassMediSpa

Sprâncenele tatuate, un truc de frumuseţe

Aţi scris lista cu dorinţele pentru noul an? Atunci când gândurile şi dorinţele sunt puse pe hârtie, ele se aşază mai bine în sufletul şi în mintea noastră! Eu mi-am scris lista cu dorinţe pentru anul acesta! Dorinţe îndrăzneţe şi pline de speranţă! Sunt încrezătoare ca multe dintre ele se vor realiza! Unele dintre ele, cele mai îndrăzneţe, rămân “secrete” pentru că, bine aşezate acolo pe hârtie, vor prinde putere şi viaţă! Altele vi le pot împărtăşi! Şi îmi face mare plăcere să vi le ofer! Pentru că bucuria pe care o am, văzând că se şi întâmplă, o pot transmite către voi!
Aşadar, pentru 2013 mi-am propus să am mai multă grijă de mine! Şi de cei din jurul meu! Toţi avem nevoie de anumite îngrijiri sau remodelări, în aşa fel încât să avem mereu un sentiment de încredere în propria noastră persoană! Şi să nu uităm că frumuseţea personală este cea mai puternică scrisoare de recomandare!
Am început anul cu dorinţa de a-mi face un peeling laser şi de a-mi retuşa sprâncenele, discret şi armonios! Am optat pentru început cu o discretă, dar importantă remodelare a conturului sprâncenelor!


Sprâncenele au un rol deosebit de important în armonia şi simetria feţei! Ele trebuie tot timpul aranjate, pentru ca poziţia şi mărimea lor, gradul de arcuire si intensitatea culorii pot transmite trăirile noastre. O sprânceană căzută dă senzaţia de oboseală şi uneori de tristeţe! Sprâncenele prea stufoase şi fără nicio linie sunt total inexpresive! De ce să nu le remodelăm astfel încât să redăm feţei noastre trăsături strălucitoare? Prin reconturarea lor se pot ridica ochii care au pleoape căzute, se poate modifica chiar forma feţei!

Niciodata nu mi-au plăcut sprâncenele colorate excesiv sau cu unghiuri ascutiţe, care depăşesc firescul!


Machiajului semipermanent prin micropigmentare pune însă în valoare trăsăturile frumoase şi le corectează pe cele de care suntem mai puţin multumiţi! Putem scăpa de grija machiajului zilnic, pentru o perioadă mai lungă de timp.

CITEŞTE CONTINUAREA PE BLOGUL DANEI!


Sursa: Dr. Dana Miricioiu: “Vrei sprâncene perfecte? Iată cum le poţi obţine!” - Frumuseţe | Unica.ro http://www.unica.ro/detalii-articole/articole/dr-dana-miricioiu-vrei-sprancene-perfecte-poti-obtine-28901.html#ixzz2HU7r9ZJF

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog

Lista mea de bloguri

Postări populare