Faceți căutări pe acest blog

joi, 2 iunie 2011

Scăpaţi de acnee cu suc de lămâie


Una dintre cele mai întâlnite probleme ale tenului este reprezentată de acnee. Pe lângă aspectul inestetic pe care îl are, aceasta poate duce la apariţia cicatricelor şi a petelor de pe faţă în timp. Iată câteva sfaturi care te pot ajuta în lupta împotriva coşurilor:
1. Aveţii grija de ten. Îngrijirea zilnică a tenului contează foarte mult, fiind un factor decisiv pentru a scapa de acnee şi a preveni apariţia coşurilor. Nu vă culcaţi niciodată fără a vă demachia, deoarece pe faţă există bacterii, praf sau sebum care pot închide porii.Dimineaţa, înainte de a aplica produsele cosmetice, demachiaţi tenul şi folosiţi o cremă hidratantă care protejează pielea de factorii externi.


2. Produsele cosmetice. Ascest tip de produsele vă pot ajuta să scăpaţi de coşurile nedorite de pe faţă. Înainte de a vă cumpăra aceste produse, citiţi cu atenţie ingredientele pentru a nu fi alergică la vreunul dintre ele.
3. Încearcaţi remediile naturiste. Acestea pot fi folosite de toate persoanele, cel mai bine ar fi să le folosiţi în funcţie de tipul tenului. 

3. Aplicaţi vitamina E. Aceasta are proprietăţi antioxidante şi curăţă în profunzime tenul.

4. Suc de lămâie. Aplicaţi în fiecare zi suc de lămâie pe faţă cu ajutorul unui disc demachiant din bumbac. Aşteaptaţi câteva minute până când se usucă şi ştergeţi faţa cu un prosop umed.

5. Pasta de dinţi.  Este un alt remediu simplu care poate fi utilizat pentru a scapa de coşurile umflate. Aplicaţi puţină pastă pe coşuri înainte de a merge la culcare şi lasaţi să acţioneze până a doua zi.



Un comentariu:

  1. ma scuzati de deranj dar am aajuns sa fiu disperata am 14 ani si am de 3 ani cosuri inainte erau foarte multe si mici in timp sau estompat dar acum iar sunt si se vad foarte urat ma spal foarte des pe fata am incercat multe creme unele au dat cat de cat roade dar tati uita mereu a continue sa imi ia tratamentul chiar daca ii zic pentru ca probabil nui pasa am incercat metodele de mai sus si pentru o perioada mi sau estompat apoi dintr-o data pak au aparatut iar va rog sa imi dati un sfat ce sa fac?

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog

Lista mea de bloguri

Postări populare