Faceți căutări pe acest blog

vineri, 7 septembrie 2012

Regim de slabit cu suc de rosii





Va propun o reteta usoara, cu care eu am slabit 32 de kilograme in 4 luni.

Dimineata: la micul dejun se mananca bine, orice, plus nu mai mult de 50 g paine, o cafea si un ceai.

La pranz si cina: se bea numai suc de rosii (nu bulion). Eu in prima saptamana am baut 1/2 l de suc la pranz si numai un pahar seara, apoi nu am mai putut bea decat cate un pahar (250 ml) la pranz si seara. Cantitatea de suc este fara limita!

In prima saptamana am „scuturat” 4 kg, apoi am slabit constant 1,5 kg pe saptamana. Ma cantaream marti si vineri. De vineri pana marti pierdeam 0,5 kg, de marti pana vineri 1 kg. Am inceput cura in 10 martie si, de la 90 kg, pe 19 iunie a aceluiasi an aveam 58,8 kg. Nu am facut riduri, nu am slabit in puteri. Purtam la mine o ciocolata formata din 10 tablete de 1 cm la care apelam (doar o bucata din 10) cand simteam ca-mi tremura coatele si genunchii (faceam un pic de hipoglicemie). La sfarsitul curei (dureaza in functie de cat vreti sa slabiti), nu-ti mai trebuie mancare nici multa, nici concentrata! Si rezultatul se mentine.

Rosiile sunt vedetele verii, sunt o sursa de sanatate si vitalitate si un aliat de nadejde in orice cura de slabire. Cu un continut bogat de apa, rosiile sunt legumele ideale pentru o cura de slabire perfecta si sanatoasa. Mai mult, numai 100 de grame de rosii ofera organismului o jumatate din necesarul de vitamina C, de vitamina A care mareste riscul rezistenta in fata infectiilor, vitamine din complexul B, foarte bune pentru intarirea sistemului imunitar si vitamina E care limiteaza depunerea colesterolului. Foarte important, 100 de grame de rosii contin in total numai 35 de calorii.

In plus, rosiile contin si salicilati, care ajuta sistemul circulator, prevenind aparitia bolilor de inima. Fiind foarte bogate si in antioxidanti, rosiile sunt excelente pentru mentinerea frumusetii pielii si pentru intarirea sistemului imunitar. In plus, licopenul din compozitia rosiilor este un excelent „ingredient" care lupta impotriva cancerului uterin, fiind si arma secreta impotriva aparitiei osteoporozei.

Atentie! Sucul de rosii pentru cura trebuie sa fie natural, preparat acasa, nu se recomanda bulionul sau sucul de rosii din magazin.

Eugenia Enescu

Presedinte fondator
____________________

Fundatia "Sfantul Ierarh Calinic"

Cont:
RO61 RZBR 0000 0600 0638 3641 (euro)
RO46 RZBR 0000 0600 0638 3620 (ron)
Raiffeisen Bank - Ag.Apusului,
Bucuresti, Romania
Codul swift al bancii: RZBRROBU
http://www.fundatiasfantulierarhcalinic.blogspot.com/

Telefon: 0760/ 994.327

Mobil: 0733/ 075.015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog

Lista mea de bloguri

Postări populare