Faceți căutări pe acest blog

vineri, 3 mai 2013

Retete de mancaruri: Tratamente naturiste - Reteta pentru tratarea uter...

Retete de mancaruri: Tratamente naturiste - Reteta pentru tratarea uter...: Se amesteca 100 g miere de albine curata cu 50 g Apilarnil. Se iau zilnic minimum 3 linguri din amestec. Tratamentul dureaza 3 luni; la...

"Doamne, mintea mea lipsita de putere nu poate ajunge la Tine. Ca si regele Avgar Te chem: "Vino si tamaduieste-mi ranile gandurilor mele celor rele si.... Te voi lauda ziua si noaptea Te voi vesti oamenilor, ca toate neamurile sa stie ca Tu, Doamne, savarsesti minuni ca si altadata, ierti pacatele, sfintesti si dai viata"....Rugati-va pentru mine, toti Sfintii, ca sufletul meu sa invete smerenia lui Hristos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog

Lista mea de bloguri

Postări populare