Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 19 noiembrie 2011

INVINGI GRIPA FARA MEDICAMENTE? DA!


Termometrul scade pana la zero la noi in cartier. Seara, cand gerul cuprinde fiecare colt, ne ascundem cu totii la cald. Pana si pe Cocor, motanul nostru calator, il ascundem in depozit, langa un calorifer. Anul acesta, mi-a fost frica mai mult ca oricand de ciudatele variatii de temperatura. As vrea sa nu racesc, ca sa nu ma il contaminez si pe Tudor. Mi-e greu, oricum, sa treaca ore fara sa stau langa el. Am avut insa doar mici inceputuri de raceala, pe care le-am tratat FARA MEDICAMENTE. Asa am facut mereu. Din acelasi motiv, nu l-ati mai vazut pe Cristi racit sau cu nasul infundat, de cand exist in viata lui.
Vreti sa stiti cum ma pun pe picioare fara medicamente? Preventiv, cand simt ca “ma ia”, actionez cu acel minunat panaceu aproape universal pe care l-am descoperit, impreuna cu prietenii mei italieni. E Balsamul de Rozmarin, cu care ma masez inainte de culcare pe frunte, ceafa, nas, dar si pe spate. Apoi, ma imbrac bine si ma bag in pat. In ziua urmatoare, ma simt foarte bine. Si continui tratamentul pana cand nu mai e nevoie.
Acest Balsam minunat, bun – asa cum v-am spus deja – si pentru dureri musculare, si pentru caderea parului, si pentru hemoroizi, si pentru multe alte simptome, e printre cele mai bune leacuri pe care le stiu!
Pentru cei pe care deja gripa i-a prins, nu uitati ca raceala cu medicamente dureaza o saptamana si fara medicamente, doar 7 zile! Cu ajutorul Balsamului, nu mai simtiti ca sunteti bolnavi si puteti trece pe picioare, fara probleme, peste boala!
Retineti – Balsam de rozmarin!
http://oanaturcu.ro/invingi-gripa-fara-medicamente-da.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog

Lista mea de bloguri

Postări populare